آ

  • آذربویه، فرزانه اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت کلاس بر جوّ روانی-اجتماعی کلاس و خودکارآمدی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 14-32]

  • آقابابایی، راضیه نقش میانجی امنیت روانشناختی در تأثیر سبک رهبری اخلاقی ادراک شده بر رفتار آوایی معلمان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-21]

ا

  • ابراهیمی زاهد، مائده بررسی نقش واسطه‌ای روحیه تدریس‌گری معلمان در رابطه بین مهارت‌های سرپرستی مدیران با کیفیت تدریس معلمان (مدیران و معلمان شهرستان هوراند) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 125-147]

  • احمدی، محسن نقش رفتارشهروندی فردی در نوآوری سازمانی مدارس با میانجیگری تسهیم دانش در معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 140-164]

  • اشکور وکیلی،، کبری تبیین رابطه هوش عاطفی و خود مدیریتی با نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-84]

  • اکبری، پیمان تاثیـر نقـش سبـک‌های رهبـری انتقادی و مکانیسم پریشانی روانشناختی کارکنان بر دلبستگی شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 62-87]

  • امیدخدا، مریم واکاوی بهره گیری برنامه ریزی آموزش مشارکتی در فعالیت‌های فرهنگی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 104-124]

ب

  • بائوج خوشامیان، عمران شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های نوآوری بنیادین و استراتژیک با تکنیک دلفی فازی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-103]

  • بابایی پرشه، افسانه رابطه سواد اطلاعاتی و مهارتهای ارتباطی معلمان با خودکارآمدی تحصیلی با نقش تعدیلگر باورهای هوشی دانش آموزان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 1-20]

  • بخت، منصور تأثیر امنیت شغلی بر بالندگی سازمانی با میانجی‌گری اشتراک دانش (مورد مطالعه: دانشگاه کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-39]

  • بشارتی، رضا بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر براساس نظریه عوامل بهداشتی _انگیزشی هرزبرگ [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 72-89]

  • بیک زاد، جعفر ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری دانشی و سلامت سازمانی درک‌شده بر شور و شوق کاری با تاکید بر نقش میانجی صمیمیت سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 22-42]

پ

  • پالی، سمیرا رابطه جهت گیری هدف و خودپنداره تحصیلی با اشتیاق به مدرسه با نقش میانجی پایستگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • پورصفر، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی (ساختار عاملی، پایایی و روایی) پرسشنامه تجربه دوره آموزشی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 88-109]

ت

  • تودار، سید رسول واکاوی بهره گیری برنامه ریزی آموزش مشارکتی در فعالیت‌های فرهنگی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 104-124]

ج

  • جعفری، مهتاب نقش میانجی بهسازی منابع انسانی در رابطه بین مدیریت دانش بر عملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]

  • جلالی، لیلا نقش میانجی بهسازی منابع انسانی در رابطه بین مدیریت دانش بر عملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]

ح

  • حسینی، زهرا بررسی نقش واسطه‌ای روحیه تدریس‌گری معلمان در رابطه بین مهارت‌های سرپرستی مدیران با کیفیت تدریس معلمان (مدیران و معلمان شهرستان هوراند) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 125-147]

  • حیدری، الهام مدل‌سازی ساختاری تأثیر مهارت‌های مدیریتی مدیران بر خشنودی شغلی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 32-52]

ر

  • رامرودی، مسعود تأثیر امنیت شغلی بر بالندگی سازمانی با میانجی‌گری اشتراک دانش (مورد مطالعه: دانشگاه کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-39]

  • رحیمی، حمید نقش میانجی امنیت روانشناختی در تأثیر سبک رهبری اخلاقی ادراک شده بر رفتار آوایی معلمان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-21]

  • رضائی شریف، علی طراحی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار فرهنگ کیفیت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 110-139]

  • رعدی افسوران، نقی بررسی ویژگی‌های روانسنجی (ساختار عاملی، پایایی و روایی) پرسشنامه تجربه دوره آموزشی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 88-109]

  • رفیع، رضا ارزیابی چابکی در دانشگاه‏ها با مدل IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 108-129]

  • رمجی، ام البنین رابطه رویکردهای مطالعه و هویت تحصیلی باخودپنداره دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 48-66]

ز

  • زاهد، عادل طراحی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار فرهنگ کیفیت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 110-139]

  • زربخش بحری، محمدرضا رابطه سبک زندگی و سبک‌های مقابله‌ای با استرس با احساس تنهایی کاربران توییتر با نقش میانجی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 67-87]

  • زین آبادی، حسن رضا طراحی و اعتبارسنجی الگویی برای ایجاد یک مدرسۀ کارآفرین [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 18-47]

س

  • سالاری جائینی، فوزیه تبیین مدل طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین در دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 88-113]

  • سلیم زاده کاکرودی، زهرا رابطه رویکردهای مطالعه و هویت تحصیلی باخودپنداره دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 48-66]

  • سلیمی، سمانه مقایسه‌ی احساس تعلق به مدرسه، سرزندگی تحصیلی و هیجانات تحصیلی در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی در دوران قبل و شیوع کرونا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 43-61]

  • سوادکوهی قودجانکی، مهسا رابطه سبک زندگی و سبک‌های مقابله‌ای با استرس با احساس تنهایی کاربران توییتر با نقش میانجی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 67-87]

  • سیدکلان، سیدمحمد طراحی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار فرهنگ کیفیت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 110-139]

ش

  • شریفی، فروزان بررسی میزان هویت و بهزیستی تحصیلی و نقش آن‌ها در کاهش اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 90-107]

  • شهسواری، سجاد تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت آموزش در سازمان با استفاده از روش SWOT (رویکردی تربیت گرایانه) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 40-65]

  • شیبانی فر، رضا رابطه استرس ادراک‌شده و طرد والدین با پرخاشگری فرزندان در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • شیخ علی‌شاهی، سهیلا تاثیـر نقـش سبـک‌های رهبـری انتقادی و مکانیسم پریشانی روانشناختی کارکنان بر دلبستگی شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 62-87]

ص

  • صدوقی، میترا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های نوآوری بنیادین و استراتژیک با تکنیک دلفی فازی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-103]

ع

  • عاشوری، هایده بررسی میزان هویت و بهزیستی تحصیلی و نقش آن‌ها در کاهش اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 90-107]

  • عباسیان، حسین طراحی و اعتبارسنجی الگویی برای ایجاد یک مدرسۀ کارآفرین [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 18-47]

  • عبدالهی، بیژن طراحی و اعتبارسنجی الگویی برای ایجاد یک مدرسۀ کارآفرین [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 18-47]

  • عبدی، حمید بررسی ویژگی‌های روانسنجی (ساختار عاملی، پایایی و روایی) پرسشنامه تجربه دوره آموزشی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 88-109]

  • عربی مکی آبادی، هدی مدل‌سازی ساختاری تأثیر مهارت‌های مدیریتی مدیران بر خشنودی شغلی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 32-52]

  • عسگری، محمد هادی بررسی تأثیر رهبری اصیل بر خشنودی شغلی کارکنان با تاکید بر نقش میانجی درگیری شغلی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 161-183]

غ

  • غفاری مجلج، محمد تبیین مدل طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین در دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 88-113]

ف

  • فرجی، نرمین بررسی نقش واسطه‌ای روحیه تدریس‌گری معلمان در رابطه بین مهارت‌های سرپرستی مدیران با کیفیت تدریس معلمان (مدیران و معلمان شهرستان هوراند) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 125-147]

  • فضلعلی، بهشته تأثیر سبک رهبری سازمانی بر مدیریت منابع انسانی ضمن تأکید برنقش میانجی‌گر محیط کار رقابتی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 114-142]

ق

  • قنبری، سیروس نقش رفتارشهروندی فردی در نوآوری سازمانی مدارس با میانجیگری تسهیم دانش در معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 140-164]

ک

  • کاظم پور، اسماعیل رابطه رویکردهای مطالعه و هویت تحصیلی باخودپنداره دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 48-66]

  • کاظمی، صادق مقایسه‌ی احساس تعلق به مدرسه، سرزندگی تحصیلی و هیجانات تحصیلی در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی در دوران قبل و شیوع کرونا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 43-61]

  • کرمی پور، میثم تبیین مدل طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین در دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 88-113]

م

  • مرتضوی امیری، سید جواد تبیین مدل طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین در دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 88-113]

  • مصدقی نیک، فاطمه رابطه سواد اطلاعاتی و مهارتهای ارتباطی معلمان با خودکارآمدی تحصیلی با نقش تعدیلگر باورهای هوشی دانش آموزان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 1-20]

  • معظمی، مجتبی تأثیر سبک رهبری سازمانی بر مدیریت منابع انسانی ضمن تأکید برنقش میانجی‌گر محیط کار رقابتی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 114-142]

  • معینی کیا، مهدی طراحی و ارزیابی عوامل مؤثر بر استقرار فرهنگ کیفیت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 110-139]

  • ملکیان، نرجس رابطه جهت گیری هدف و خودپنداره تحصیلی با اشتیاق به مدرسه با نقش میانجی پایستگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • موبد، میترا ارزیابی چابکی در دانشگاه‏ها با مدل IPA (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 108-129]

  • میهن دوست، مسلم تأثیر امنیت شغلی بر بالندگی سازمانی با میانجی‌گری اشتراک دانش (مورد مطالعه: دانشگاه کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-39]

ن

  • ناستی زایی، ناصر اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت کلاس بر جوّ روانی-اجتماعی کلاس و خودکارآمدی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 14-32]

  • نجبایی، سید صدرا تبیین رابطه هوش عاطفی و خود مدیریتی با نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-84]

  • نجفی پور تابستانق، عباس بررسی نقش واسطه‌ای روحیه تدریس‌گری معلمان در رابطه بین مهارت‌های سرپرستی مدیران با کیفیت تدریس معلمان (مدیران و معلمان شهرستان هوراند) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 125-147]

  • نصیری، رحیمعلی طراحی و اعتبارسنجی الگویی برای ایجاد یک مدرسۀ کارآفرین [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 18-47]

  • نظری، کامران تاثیـر نقـش سبـک‌های رهبـری انتقادی و مکانیسم پریشانی روانشناختی کارکنان بر دلبستگی شغلی کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 62-87]

و

  • وکیلی، خاتون تعیین تأثیر راهبرد کار احساسی معلم و عدالت اخلاقی با نقش میانجی بهزیستی در کار معلمان زن مراکز استعداد های درخشان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 143-160]

ه

  • هاشمی، سهیل رابطه استرس ادراک‌شده و طرد والدین با پرخاشگری فرزندان در دوران همه‌گیری کرونا [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]